Läs om,läs rätt.

Nu är tapetprovet beställt, hade jag läst lite bättre så hade jag sett att det även skickades ut gratis, om man bara ville ha en liten bit så kostade det inget. Så nu tar det väl några dagar innan det kommer hem.


Det här är hörnet som ska göras om, där stod barbordet innan. Det är alltså här vi vill ha upp antingen riktig skiffer eller helst tapeten om den är snygg.
Ljuskronan ska ner, eller troligen byta vägg, för den är snygg när ljusen är tända. Tavlan som hänger på väggen, den får gärna åka ner i källaren för min del. E ärvde den av sin farmor, så han ville ha den uppe. Men tycker inte riktigt den passar..

Så i hörnet ska en kandelaber stå, den ser nästan ut såhär exakt om det blir från Chilli. 549:- och den är 100 cm, tror det borde räcka? Med tanke på om man har kronljus(heter det så?) så kommer det bli ganska så högt ändå.
Se får vi väl se, hade tänkt någon fåtölj där med, men vi får vänta och se.

Det känns som om söndagar har mindre timmar än resten av alla dagar.
Men nu tänker jag hoppa in i duschen innan det är dags för sängen..

Håll tummarna för att tapetern är snygg, blir väldigt mycket billigare isf..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0