26.2

Blev ingen promenad inte, E orkade int.
Men de hade varit skönt, får se om jag orkar/har lust imorn.

Jag har ju helt glömt bort att skriva om mitt nyaste köp; en dator, Sony Vaio. Den känns ju gigantisk i jämförelse med min mini pc. Den tänker jag nog behålla, den är ju inte värd något nu direkt ändå. Men den var nedsatt i pris och han på Media Markt rekommenderade den.
Men ingen dator var tydligen tjejsäker.. Den frågan ställde ju förstås E. Haha

Nu sitter jag och letar weekend resor, hittat bra hotell och bra flyg till Paris i maj. Vore nog mysigt.
Men inget man måste boka än.

Kollade även till Nice och Rom, men för vettiga priser så var flygtiden runt 12 timmar, nej tack till det.. Får kolla lite till tror jag.

Blev inte så överraskad av att afro åkte ur bb, hon märktes ju knappt förutom när hon lipade i bikten. Trist att Petronella gick ut, hon var ganska så härlig annars.
Men Tenny är nog den roligaste so far! Sipan och Jessica är riktigt dryga. Hanna W blåst men fortfarande underhållande. Kija känns rätt lös. Marcel dryg men kul. Joe, konstig filur.
Ja det var mina åsikter om dom som märks mest.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0