Jobbig natt..

Natten till idag var hemsk, hade huvudvärk hela kvällen och natten som gjorde att jag inte kunde sova, mådde illa också, det brukar jag vanligtvis inte göra. Så när jag kom till jobbet var jag helt skakis och mådde piss. Efter ett tag ringde jag min grchef och frågade om jag kunde få gå hem lite tidigare, min grchef är så snäll så hon kunde fixa det. Efter lite sömn så mådde jag bättre. Jag hoppas att jag inte blir sjuk nu bara.
Men imorn ska jag tillbaka till jobb, sen kommer mamma och pappa :)
 
Väntar på att E ska komma hem från jobb, vi har äntligen fått saken från tele2, så nu ska vi väl få en normal bild. Och MTV!!!!!
Och eftersom jag tänker baka nu ikväll får det blir utemat, spicy hot, yummi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0