Helg!

Igår gick E och jag ut och åt på böf, de senaste gångerna vi ätit där har servicen varit riktigt kass men den hade absolut förbättrats nu. Blev pork steak som vanligt för min del. Sen tog gick vi till bishops en stund, efter det gick E hem och jag mötte upp F på sjökrogen, jag är liiite för gammal för det stället kände jag. Kanske t.om mycket för gammal. Men hade trevligt ändå. Sen hem och slocknade direkt. Har varit trött hela veckan känns det som. Så denna sovmorgon var nödvändig och skön.
 
Snart börjar speedwayen så min lördag kväll blir lugn.
En hel dag i soffan.
Undra om jag inte ska försöka få med min sambo ut och titta på tv imorn. Kan väl inte finnas så mycket att läsa på om tv?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0