Söndag natt

Ovanligt att jag skriver mitt i natten?!
Mamma och pappa åkte runt 13, dom skulle hem och se speeway,vetlanda vann :)

Jag har inte gjort något speciellt idag, vi försökte få upp hyllplanen men gjorde det lite väl sent så vi valde att låta bli istället för att bli ovänner med grannarna.. Kanske kommer upp imorn. Bildar isf.

Har suttit och läst på vad man kan göra och om det finns båtturer på zakynthos, och det verkar det ju finnas :) Imorn natt blir det ingen sömn för mig, tänkte försöka sova en stund mitt på dagen istället. Eftersom vi hämtar C&M lite innan 3 så är de ingen mening att jag försöker sova.

Imorn ska vi lämna missarna, hoppas det kommer gå bra. Som tur är så bryr sig inte deras hund om katterna så förhoppningsvis ingen fight :)
Ska även ner på stan och fortsätta leta efter en liten väska, som ska vara riktigt billig för den ska bara vara till för resan. Sen behövs en ansiktskräm köpas.. Sen är jag redo för att åka..

Ska väl packa lite, annars glömmer jag säkert något..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0