Skamligt!!!

Ännu en jobbdag som gått. Vart irreterad flera ggr. Dels på folk som Aldrig kommer i tid till kunderna där vi är dubbelbemanning och sen på att dom väldigt ofta planerar in att jag ska jobba längre utan att fråga. Det är jag mest trött på, jag vill gå upp i tid, men så länge som dom inte höjer min procent så tänker jag inte göra något extra för dom så länge dom inte frågar. Dom anställer nya timmare hela jäkla tiden, men kan inte höja upp mig? Dom anställer en till på samma procent som jag har i samma grupp. OK? Känns ju rättvist, nee.
Och sen att min lön är enormt dålig gör inte saken bättre..

Varför ska de vara så jäkla svårt att hitta ett annat jobb, eller rättare sagt ett jobb som vill ha mig? Vadå jag har ingen högskoleutbildning och ingen erfarenhet inom annat än vården.. Låter inte det bra?
Men oftast går det ok på jobbet, men efter 5 år så har jag tröttnat på det mesta, förutom på mina väldigt bra arbetskamrater.

Ja det skamliga i rubriken är speedwayen, vad hände? Förlorade med över 30 poäng, wtf? Utan hängsnopp dessutom (Hancock för er som undrar).. Vann med 10 p sist.. Nej skämmes Elit Vetlanda..
Tur jag inte gick in och betalade den matchen..

Såg förresten det första nya 2½ män avsnittet idag, tror det kommer vara helt okej faktiskt.. Inte samma utan Charlie men Ashton(stavning?) är ju både rolig och fin att se på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0