Helg!

Då var det helg igen.
Tanken var att jag skulle tagit tag i städning efter jobb, men istället blev det Jersey Shore och sen vila. E åkte ut på en liten mc tur. Sen handling, har handlat en jäkla massa frysta grönsaker, våran kyl är inte riktigt normal så grönsakerna förstörs så lätt. Men nu har vi mat för några nyttiga veckor :) Efter handling gjorde vi tacos, mums.

Imorn kanske det blir lite vin med Carro, ja jag vet, inte speciellt nyttigt. Men de är ju för jäkla tråkigt att bara sitta hemma också. Men det får bli hemma hos någon av oss, för jag har inte råd att gå ut. Alla fickpengar till Zakynthos gick från augustilönen.. Vilket gjorde mig ganska så fattig.. Nu ska jag inte ljuga, jag är nästan alltid fattig  :)

Så imorn tänkte jag slänga ut min kära sambo så jag kan få städa lite, städar helst ensam med HÖG musik på!

Jag är helt värdelös på att komma på hur jag ska avsluta i bloggen, så Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0