1.a Oktober

Blev utgång igår, eller haha den blev inte så långvarig för mig faktiskt.. Fan så vek jag är! Men hade trevligt så länge det varade. Jag vaknade vid 6(!!!!) idag på morgonen, hoppade in i duschen och åt frukost och sen gick jag och la mig igen. Vaknar alltid tidigt dagen efter, varför är det så? Fast jag har ju inga problem att somna om igen. Sen gick jag inte upp förrän 12. Och vaknade utan baksmälla. E förstår inte hur jag inte kan vara bakfull. Stackare som får ta hand om mig..

Nu har jag precis kommit hem från Erikslund, vi var ut och kikade lite. Rejält stort med mycket affärer. Men inget köp för någon av oss. Käkade thai buffé. Sen in på citygross och jag tror E gjorde sitt första ljusköp någonsin :D För en gångs skull var det han som stod kvar och tittade. Jag köpte ljus också förstås + annan onödig skit.

Ikväll blir det lugnt, hoppas på att någon bra film går på tv, sen köpte jag ansiktsmask och lite godis. Så det blir nog min kväll.

Nehepp ska väl ta och plocka undan lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0