Helg slut..

Så var mina lediga dagar slut. Inte gjort så värst mycket nytta på dagarna..
Igår var vi och köpte mig längdåkningsskidor, så jo jag är tro det eller ej seriös med tjejvasan, tycker fasen det ska bli kul. Vi får väl se om ett tag när jag åkt första gången på skidorna om jag känner likadant. Tänkte försöka åka en gång innan all snö är helt borta, det ska tydligen finnas kvar i spåren iaf.

Kvällen delade vi på en pizza och såg melodifestivalen, drack lite gott till och tog det lugnt.
Försöker få E så vi kan åka och träna innan kvällen. Vi tänkte se paranormal activity ikväll, ska tydligen vara läskig.. Uhhh! Får väl se, fanns många andra bra filmer att välja mellan också ikväll..

Nej nu ska jag försöka lite till med min övertalning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0