Freee day!

Då har denna lediga dag gått åt.
Städat,tvättat och lagat mat har varit min dag.
Sen när E kom hem åkte vi och såg isracing, är nästan som speedway, fast cykeln är tyngre och har förstås ett par rejäla dubbar, redan i andra heatet så åkte en omkull rätt in i ett plank, så en ambulans kom och hämta honom. Var kul att se och höra ljudet, men de dryga pauserna för att traktorerna skulle göra ordning banan var för jäkla dryg, så vi var väl kvar till 21 ungefär. Men herrejäklar vad små dom är, jag trodde först det var små pojkar som stod där, men det var väl helt fullvuxna människor. Likadant med den "riktiga" speedwayen, ser ofta ut som om det är 12 åringar som går runt på banan innan det börjar..

Nu ska de jobbas i 2 dagar innan ledigt igen. Kanske borde be E leta hårdare efter jobb i Dubai. Dom ska tydligen tjäna bra där och inte skatta något, och då skulle jag få vara hemmafru. Mitt drömyrke ;) Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0