....

Då var mina 2 lediga dagar över. Har varit skönt och behövligt att få sova ut precis som jag vill.
Har storstädat lägenheten, flera timmar gick åt.. Liite hjälp ibland hade vart skönt.
Annars? Jadu jag vet inte, känner mig som en jäkla bergochdalbana. Ska jag komma in i en jäkla skit svacka igen?

Någon som vet hur man gör lösenskyddade blogginlägg? Jag hittar bara så man gör lösen på hela bloggen, men de är inget jag vill. Jag vill bara göra lösen på vissa, för mig själv. För jag tycker det är så jäkla skönt att skriva av mig, men det är SÅ himla mycket jag vill skriva men som jag inte vill att folk ska läsa..
För mig är det ganska så avslappnande att skriva/prata av sig om sina bekymmer, men just om det jag vill skriva, vill jag gärna inte dela med mig..

Känns ok att gå till jobbet imorn, när jag vet att jag är ledig sen igen fre-sön. Funderar på att åka till rusta imorn efter jobb och köpa färg, vill antingen ha en mörkare grå färg eller en stenvägg (rejäla prisskillnader) i vardagsrummet, väggen vid barbordet. Stenvägg vore så jäkla snyggt, men dyrt. Rusta hade visst "fejk"stentapeter, men dom var inte så som jag tänkt mig. Så vi får väl se..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0