Bikini

Vill köpa en ny bikini, har alltid svårt för att hitta någon snygg, blir alltid en svart tråkig. Jag kan inte ha alla sorters bikini och idag gör dom de flesta snygga i sånadär trådar.. Det skulle inte hålla upp NÅNTING för mig. Och jag vill kunna gå utan att oroa mig för att brösten ska hoppa ut. Det som är bra med min viktnedgång eller ja ännu ett plus med viktnedgången var att brösten krympte liiite iaf, så det borde vara lite enklare att hitta bikini nu, kanske kan försöka knöka ner dom i en ckupa som det ofta finns av. Hittade på en massa bh i min "sommarlåda" häromdan, tuttarna försvann i vissa av dom ;)
Men dom får stanna kvar, brösten lär väl öka en gång i tiden när man är gravid, och sen när man fött alla kids så kommer jag nog vara sugen på bröstoperation. Den dagen man har råd till sånt vill säga..

Ja så min tanke med detta inlägget var att jag funderar på att ta en tur till new yorker imorn, dom brukar ha lite snyggare bikinis och bättre att köpa nu innan alla tar slut. Vill gärna ha en ny bikini till Barcelona (som för övrigt bara är 4 veckor kvar) om det blir något bad i poolen?!

Ska försöka komma i säng snart, ska bara se en sak till på 11.an..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0