.....

Hade inte blivit mycket bättre än igår, är mer förkyld men febern är nog borta iaf..
Tvättat är väl det enda jag har gjort idag, kan inte komma ihåg mycket mer iaf, visserligen är mitt minne helt värdelöst.. Och tyvärr kan jag nog inte skylla på åldern än..

Har precis bokat tåget till Vetlanda den 4.e :) Sen åker jag och Eve tillbaka onsdag kväll eller torsdagen.
Och midsommar är ju snart också, då åker vi ju till Vetlanda, känns som om de kan bli en jobbig resa med mycket gnäll, tror att katterna får åka med denna gången. Är inte det lättaste att hitta någon kattvakt då.. Sture kan jag  ha i knät så slocknar nog han efter en stund, men Skilla tror jag inte kommer vara lika lätt..

Det var allt för idag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0