Däppt..

Fan så trött jag är på att vara täppt i näsan, speciellt när jag har sovit, då funkar inte näsan alls. Näääässpray är en bästa vän just nu..

Idag har det inte hänt allt för mycket, städat lite och så som vanligt.
Pratat med mamma, hon är snäll och betalar min hemresa till vetlanda v27, så då kan jag iaf åka dit lite på min semester, och påvägen upp till västerås så får jag ju sällskap :D Så mycket roligare än att åka ensam i ett varmt jäkla tåg. Längtar massor till semestern nu.. Och v28 ska vi nog åka runt i skärgården i sthlm.. Som det är tänkt just nu iaf.

Imorn får det nog bli en shoppingrunda på min portade tid.. Skulle behöva både en svart och vit bh..

Nu ska jag fortsätta titta The day after tomorrow..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0