Bra helg..

Har haft en väldigt bra helg, igår åkte vi ut till Kjula och såg på lite drag racing, sen hem och byta om för att åka ut på 50 årskalas, en jobbarkompis som fyllt år. Tanken var egentligen att vi bara skulle åkt ut och fikat men vi åkte inte hem förrän lite innan 1. Fick jättegod thai mat och tårta. Dom hade hyrt in en som sjöng trubadur och det var jätte trevligt. Påvägen hem hämtade vi upp Fanny, vi skulle ta en öl på stan men Bill och Bob släppte inte in fler så vi gick hem till mig och drack lite vin. Så det blev en väldigt sen kväll som ledde till att vi sov vääldigt länge idag.

Så idag har vi inte hunnit med så mycket, vi var och åt middag hos E´s pappa innan ikväll, tog med oss katterna för att se hur det gick, jaa sålänge inte Sture kom i närheten av hunden så gick det ju bra, Skilla gick och gömde sig mest när hunden blev utsläppt. Så jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med lilla Stu på midsommar. Får se, dom har ju vänner som är vetrinärer och det är ju toppen.

Imorn ska man tillbaka till verkligheten, men bara för 3 dagar, sen har jag långledigt igen. Blir nog till att göra en tårta på torsdag som vi tar med oss till Vetlanda..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0