Bokat och klart..

Hemma på rast, måste snart åka igen men jag hinner nog skriva en snabbis..
Har precis bokat tågresa för lördag, kan inte skriva här vad vi ska göra, E läser ibland vet jag :)
Det ser ut som om det ska bli fint väder så det håller jag tummarna för.
Jag vet på ett ungefär vad vi ska göra, men måste försöka komma på lite till. Men det finns alltid något att göra tror jag ;)

Tittade på resor till gbg,men dom var ju svindyra så det sket ju sig, sen hade man ju säkert behövt bo på hotell också. Och med mina fina räkningar denna månaden så går ju inte de, sen vill jag inte lämna lilla Stule.. I sommar kanske? Försöka få honom och se hur fint de är :) Vi får se..

Nehe nu är det nog dags för mig att jobba vidare. Jag lyckades vakna när jag skulle vara på jobbet, alltid kul att försova sig :( Usch usch


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0