ÅH!

Skrev precis ett inlägg, men jag lyckas som vanligt radera det..

Snorig,hostig och feber är vad som sker här hemma, och bakfylla för min andra hälft. Hårda dagar på Åland verkar det som, han lyckades även "simma" bort sin förlovningsring, braaa där E.. Så jag har tittat på lite förlovningsringar åt honom ikväll :) Hoppas på att vill ha lite mer guld denna gången.
Så denna helgen har vi båda lyckats slänga pengar i sjön (lol).. Fast hans var ju värd lite mer än min bot..

Jaaha inte mycket mer har hänt, vaknade av att det small rejält inatt, måste varit rejält nära också. Men tycker knappt de blev mycket svalare ändå, inte i lägenheten iaf. En jäkla bastu har sovrummet varit.

Men nu är det nog dags att sova, hoppas på att man känner sig något bättre imorn iaf..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0