16.e Juni

Då var det jobb idag, mådde piss och skit på morgonen, folk tyckte jag skulle stannat hemma istället men det gick bättre under dagen. Skulle ju bara jobba idag så jag fick loov att klara av det. Fick lönehöjningen idag, 480:- ja herregud, vet inte vad jag ska säga, så jag skiter i det istället.

Fick mejl av Clas Ohlsson, sökte jobb där för ett tag sen, men de fick jag tydligen inte de heller. Ska in och söka 1-3 jobb till idag, måste bara försöka få igång ett program med mitt CV och personliga brev. För jag tror alla dom 3 jobben var sista ansökningsdag idag.. Tycker det är så otroligt svårt med det personliga brevet..

Imorn måste jag nog ta tag i hemmet, har inte blivit städat på en vecka, vilket betyder katthår och dammtussar överallt, katthåret går aldrig bort men försöka går ju.

Över midsommar tror jag det får bli så att Skilla får bo hos E´s pappa, men Sture tar jag nog med hem till Vetlanda, jag är så jäkla nojjig över om något händer honom och så har inte E´s pappa någon bil :( Och så har dom en hund, när grannens hund skulle hälsa på Sture på flera meters avstånd så blev han livrädd, vilket också gör mig rädd att han kanske skulle låta bli att kissa. SÅ det bästa är nog om han får följa med till vetlanda..

Nej nu söka jobb..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0