Lista...

Snor listan från min kusins blogg..

Längd: 162

 

Stjärntecken: Jungfru 


Byter gärna garderob med: Hmm någon rik med bra klädsmak?  


Byxa eller kjol: Byxa


Jag tränar: inget alls

Jag ville bli när jag var liten: det jag minns först var väl hårfrissör

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Pretty good

Något jag absolut inte äter: Ärtsoppa

Kläder just nu: Jeansleggings och tshirt

Vad sa du senast: Stuuuuuure

Hur många kuddar sover du med: två

Spelar du något instrument: Nee

 
Morgon- eller nattmänniska: Natt

Sparare eller slösare:SLÖSA!
 
Bästa film: Ingen favorit..

Har du några homosexuella vänner: Inte som jag vet

Tror du på mirakel: Mjae vet faktiskt inte

Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja

Vill du ha barn: Ja

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3, två pojkar och en flicka

Bio eller promenad: Hmm både och?!

Är du kittlig: Ibland

Snarkar du: Inte så farligt tror jag.. 

Rädd för insekter: Rädd är jag väl inte, dom är bara äckliga..

Äckligaste insekten: Skalbaggar, myror,mygg osv...

Det här är jag bra på: Hålla rent? Haha

Bästa bok: Ingen bok person 

  

Vad vill du jobba som: Inredare

Chips, morötter eller godis: Meh, allt?

Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Haft flera piercingar, någon mer tatuering blir de säkert..

Stökigt eller välstädat (hemma): Helst välstädat (om man räknar bort katthåret)

Gungar du på stolen: Naa

Vilken hand håller du gaffeln i: Höger

Gillar du att sjunga: Ja fast inte inför någon annan..

Anser du att du är stark: för att vara tjej: Nee

Använder du knark: Nej

Kaffe eller te: Inget

Smink: De flesta dagar

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa: Tror inte de

Vilken årstid tycker du bäst om: Sommarn

Brukar du sjunga i duschen: Ibland så

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv: Speedway

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa kanske inte att man blir kär direkt men intresserad..

Vad är viktigast för dig: De personer jag älskar..

Laddar du hem musik och film från Internet: Ja

Vad är det bästa med julafton: träffa familj och släkt

Tänker du mycket på ditt utseende: Ja

Vad får dig att slappna av: Kan vara en promenad, eller bara sitta hemma och göra noll

Tänker du ofta på sex: Tänker inte så mycket på de ;)

Är du skyldig någon pengar: Ja, banken

Är du mörkrädd: Liiite kanske

Vilken färg är snyggast: Är oftast svartklädd men de är väl ingen snygg färg direkt..

Tycker du matte är svårt: Que?

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon: Ledig helg, 11-12?

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen: Nej,

Hur många gånger har du fuskat på ett prov: Kan inte komma på någon gång...

Bor du utomlands: Nee

Har du piercing: Öronen

Vart skulle du helst vilja ha piercing: Vill nog inte ha någon mer.. 

Bråkar du och dina syskon ofta: nej

Läser du ofta böcker: Nej

Vad föredrar du för sorts filmer: komedi/drama

Vad slösar du mest pengar på: Får jag skriva räkningar? 

Låser du toalettdörren när du är ensam hemma: Nej
 
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för: Följer genom nätet

Vilka länder har du varit i: semestrat i - (Danmark?) Turkiet, Grekland*2,Spanien   

 
Vilka ställen har du bott på: Vetlanda, Västerås
 
Vilka husdjur har du haft: Kanin,katt

Solar du ofta: I perioder

Är du bra på att laga mat: Vissa rätter går bra :)

Var badar du helst: Utomlands

Vad dricker du för alkohol: Öl, Barcadi Breezer

Vad använder du för droger: inga

Vilka djur är du mest rädd för: Ormar

Vad tycker du om monarkin: Tycker inte så mycket alls

Vilken musikstil tycker du bäst om: Blandad 

Vilka språk kan du: svenska och engelska

Har du någon gång skadat dig allvarligt: nä


Gillar du att dansa: ibland

Vad har du för klädstil: Normal?

Är du flygrädd: Nej

Vad tycker du om rökförbudet på krogen: Bra

Är du vig: Njee


Vad dricker du helst när du är törstig: Oväntat svar.. Pepsi Max :D

Vilken är din favoritglass: Ingen favorit

Tror du på ett liv efter döden: Naae tror faktiskt inte det

Vilket mobilmärke föredrar du: sony ericsson

Vill du gå ner i vikt: ja, några kilo till

Har du varit deprimerad: Riktigt deprimerad har jag nog aldrig varit, men nere perioder har funnits en hel del


Tycker du om sushi: Aldrig smakat

Tror du på livslång kärlek: Ja


Vad äter du helst när du ser på film: Chips

Lever dina föräldrar tillsammans: Ja

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport: Ne

Har du tandläkarskräck: Skräck för hur dyrt det är..

Vilken ögonfärg har du: Blå

Vilken hårfärg har du naturellt: Brunt

Biter du på naglarna: Sällan, dom går sönder ändå

Vilka internetsidor besöker du varje dag: Oj, det kan jag inte skriva upp, Face,bloggar,vlt,AB får räcka..


Intresserklubben antecknar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0