Tadaaa

Inget Grey´s idag, mähäää!!
Gjorde ett test som jag hittade på en annans blogg. Om min personlighet. Tycker nog den passar någorlunda in på mig..

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker



Men någon präst blir de inte.. Hemmafru och inredningsdesign är det som föll mig mest i smaken. Soft att vara hemmafru men frågan är hur kul det är i längden. Inredning är ju något som jag så gärna skulle vilja hålla på med. Men jag vet bara inte HUUUUR! Trädgårdsmästare? Jo tjena, ser du en levande växt här hemma så har du nog kommit fel..
Och tystlåten är jag, speciellt med nya människor. Är inte säker på vad dom menar med uppmärksam på detaljer i det sociala samspelet, får inte det att gå ihop riktigt med att jag är tystlåten?!


Här är sidan om ni vill testa: http://se.41q.com/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0