YOU BITCH!!!

Det finns inga andra ord för denna jädra människa..
Vi var ute och åt jätte gott och hade väldigt trevligt idag. Sen träffade vi detta jävla helvete från E´s jobb, jävligt trist om du läser min blogg men du är en jävla fittig bitch, det finns inget annat ord för dig...
För det första: Jag heter LINA inte Stina, mongolida helvete!
För det andra: Tror du på fullaste allvar att jag dricker öl och är gravid? Du kan verkligen inte ha "alla hemma" 
Vilken respektlös människa, över 40 och beter sig som om hon vore under 15.
Om jag ska vara riktigt seriös så förtjänade hon en smäll. Man gör bara inte som hon gjorde. Och hur fan kunde jag tåla så mycket? Jag önskar nu att jag sa ifrån, jo jag sa ifrån att hon kallade mig Stina hela jävla tiden men det sket väl hon i.
Herregud.. Nej jag finner verkligen inte ord för människan. En vuxen person. Hon vet dels om att jag är svartsjuk, men hon ska nästan som krypa upp i E´s knä mitt framför ögonen på mig. Men där bryr jag mig inte längre, för det går inte vara en svartsjuk på en "15 åring".
Får man verkligen bete sig hur man vill? Jag hade skämts ihjäl om någon jobbarkompis hade betett sig sådär mot E..

Jag har fått ändra om lite i texten, skrev inte fullt så tydligt igår när jag kom hem, haha!! Har precis vaknat och ska väl försöka somna om. Men jag kan inte låta bli att bli förbannad på denna hemska människa..
Hon liksom klappade mig på magen och höll på om att jag var gravid?! WHAT?? Jag ser inte ut att vara gravid, det hade mer passat som en fråga från mig till dig. Men eftersom jag har mer vett i huvudet så antar jag att du inte var gravid eftersom du drack..
Åhhh vad jag egentligen önskade att du kunde läsa detta. Och SKÄMMAS IHJÄL! För det är exakt vad du borde göra..

Usch vilken hatiskt inlägg. Men det är exakt vad jag känner för henne och detta skulle jag om jag träffade på henne kunna säga till henne. Inatt gjorde jag inte det, för jag vill inte göra så mot E och sen nästan chockade det mig hur en vuxen person kunde göra såhär. Men nu efteråt ångrar jag mig att jag tog den skiten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0