9.12

Äntligen är det helg. Jag ljög nog om att det går bättre och bättre med heltiden, fast jag är inte lika trött på morgonen, men efter jobbet när jag vilar så kan jag sova hur många timmar som helst utan problem..

Igår fyllde min älskling år, han fick lite frukost på sängen med lite (hemsk) sång och presenter. Han fick sin julklapp i födelsedagspresent istället. Och jag tror han blev nöjd. Han fick: Digitalkamera + minne,tshirt,tröja och kalsonger. Digitalkameran ska vara bra att filma med, den hade bra betyg så jag hoppas den är bra. Då kan dom filma när dom åker mc :)
Tårtan som han valt ut tyckte han mycket om, jag tyckte väl sådär, för mycket choklad.
Men nu har jag tack vare att jag gav honom sin julklapp ett problem, vad fasen ska han få i julklapp? GAH!

Över till något helt annat.. Sen förra helgen när vi åt julbord så har min mage mått åt skogen till och från, först gjorde det ont högre upp, precis under bröstkorgen, men så kan det tydligen bli när man ätit mycket. Men nu har jag till och från ont i själva magen, det är som om någon drar åt ibland. Eller som om när man spänner magmusklerna fast nu känns det som om det är inne i magen. Nee jag vet fan inte hur jag ska förklara riktigt. Ingen som varit med om liknande?

Helgen kommer nog att bli lugn, har preecis fått i mig hemmagjord pizza, och den var riktigt god. Vi har inga planer alls. Jag vill bara sitta inne och inte gå ut mer i detta skitväder, fick gå i snigelfart till och från jobbet, snorhalt..

Nej nu lite tv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0