27.12

Vaknade och var förkyld idag, härligt.

Vi var ut till tati och bytte tröjan, blev en kjol istället. Hittade inget mer :(, finns mycket mer snygga kläder till killar där än för tjejer. Såg en snygg klänning på en skyltdocka men orkade inte leta efter den. Så jag får åka ut en annan dag och leta vidare...
Sen sprang vi maraton på öob och maxi.

Vill ut till ikea någon dag med, men frågan är vad jag ska köpa, jag har flera olika saker som jag skulle vilja köpa för presentkortet; spotlights till hallen,nattduksbord eller en fåtölj till en kommande "myshörna". Men om jag ska göra myshörnan ska det köpas en del till, som en liten bokhylla och kandelaber. Hoppas på att city gross har kvar sina sen. Tror dom kostade 699-799:- sist jag kollade, annars fanns det en svart ute på Åsby men den tror jag kostade 1499:- lite skillnad på priset..
Men först måste jag nog kolla så att det blir snyggt att ha barbordet mot den andra väggen, annars skiter det sig..

Nee ska nog hoppa ner i ett bad..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0