....

Ringde och boka tid hos läkaren idag, inte okej att se gravid ut när jag inte är det. Fick tid direkt efter jobb. Fick ta ett blodprov som jag fick svar på direkt, jag ska tydligen ha någon infektion/inflammation, men vart den sitter, det vet jag inte. Blev jag inte bättre innan onsdag skulle jag komma dit igen på akuttid och ta ett nytt blodprov. Men magen i sig känns väl bättre, känns inte som någon gör tusen nålar iaf. Resten behöver jag inte gå in på. Då blir det otrevligt.
Jag vill bara ha bort det svullna magen innan vi åker..

Ska snart dra mig till sängen, ska försöka att inte försova mig imorn, vaknade inte förrän 5 i 7 idag.. Yeeey!
Nu är det bara 2 jobbdagar kvar. Så imorn ska det inhandlas ett nytt handbagage, för troligen är den jag har några cm för stor, och jag vill inte chansa..

3 dagar kvaaaaar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0