Ojoj!

Inatt blev det ingen tidig natt, började se de nya jersey shore avsnitten, och kom inte i säng förrän kl 6 idag på morgonen. E pratade med mig när han gick upp, och när han gjorde det så var jag tydligen kvar i jersey(i drömmarna) så jag hade frågat han vem han var och vart E var. Helt jäkla stöörd! Men jag hade säkert suttit i säkert 6 timmar och kollat på de nya avsnitten, kanske inte så konstigt att jag fortfarande trodde att jag var där.. Haha!!

Gick upp runt 12, duschade och åt frulle. Drog till ÖB, handlade lite småsaker till nya lägenheten, som diskmaskintabletter (FAN Så skönt med diskmaskin) och lite såntdär. R var förbi och hämtade sina skor.
Nu håller jag på att handplocka barr på balkongen och försöker även få bort katthåret från mattan därute. Det kan jag lova att det inte var lätt. Tror knappt jag kommer få bort det helt. Men de nya hyresgästerna ville gärna ha dom kvar, annars hade vi slängt dom. Kan ju tyvärr inte dammsuga för tillfället eftersom det är blött. Nästa vecka lär jag väl göra rent resten av balkongen, men det är nog det enda som vi kommer behöva städa som tur är.

Ingen aning om vad som händer ihelgen, nyktert för min del iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0