Piss och skit

Ja då var det jobb igen, fick lönehöjningen idag, inte alls som jag trodde, jag räknade faktiskt med mer. Men på samma gång orkar jag inte bry mig, jag vill bort därifrån, så snart som möjligt. Jag måste söka andra jobb. Nu är jag ledig tis,ons sen ska jag jobba 6 dagar i rad, jag kommer vara en bitterfitta efter de dagarna.

Efter jobb sprang jag en snabbis på stan, hittade inte det jag ville ha, åkte och hämtade de nya tapeterna och köpte svart textil färg. Hem och färga, som verkar visa sig bli mörkblå så det är väl bara till att göra om igen. Fast det är ju inte vitt längre, och det är jag glad över.
Sen åkte vi till Ikea, köpte nya handtag till köket, E har monterat upp de mesta och det ser så mycket bättre ut. Frågan är bara hur man ska täcka alla andra hål så snyggt som möjligt?

Just nu håller E på med barbordet, jag känner mig inte alls hjälpsam. Jag har sett på Desp medans han gör detta :)

Imorn är det halkbana då, hoppas jag kommer levande tillbaka......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0