Börjar likna ett hem..

Vaknade lite för sent idag, det tar verkligen emot att gå upp ur sängen varje dag. Hjärnan säger LIGG kvar för helvete.. Men måste ju jobbe.. Men det har gått bra idag, skönt att gå till lite andra kunder. Tror det är bra för oss personal att bytas vid lite ibland, man kan inte bara tänka på kunderna, man måste tänka på oss personal som varje dag går till samma personer. Man blir tillslut kocko i bollen.. Eller iaf jag.

E och T har varit snälla och fått upp skjutdörrarna idag, jag latade mig mest. Okej jag satte faktiskt ihop bar stolarna. Har varit trött sen jag kom hem från jobbet, och jag försökte slockna medans dom köpte dörren, men preeecis när jag höll på att somna kom dom innanför dörren. Ingen vila för mig.
Skönt med skjutdörr och ett helt bord med stolar..
Nu letar jag efter tavlor, hittade en bra sida: www.bimago.se finns fullt med olika tavlor, massor med snygga. Ser inte ut som alla andra tavlor. Men jag är lite småsnål av mig när det gäller lite högre priser. Så vi får väl se vad det blir. Nästa projekt blir väl såna små saker och sen upp med planket mellan oss och grannen.

Nehe jag ska nog ta och dra mig till sängen, känner hur ögonlocken börjar dra sig neråt, lika bra att lyda dom innan dom ångrar sig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0