He has arrived

Äntligen är mitt hjärta hemma. Sov inget mellan söndag och tisdag så jag kunde gå hem tidigare från jobbet igår. Försökte sova men det var omöjligt.
Sen kom min älskling hem, och då blev det massor av pussar och mys :)
Sen fick jag lite presenter, 2 väskor,1 plånbok och trosor från victorias secret.

Han hade inte heller sovit på 1 dygn så vi gick och la oss redan halv nio, men tror ni jag somna? Nej låg vaken ett bra tag. Men imorn har jag ledig, men då ska jag till körskolan och efter det tvätt. Men liite sovmorgon får jag allt.

Skitväder ute, regn regn regn, nu börjar den svenska sommarn va?

Bara 2-3 dagar tills vi troligtvis åker ner till Vetlanda. Wiiii!

Nehe är på jobbet och har rast, men ska väl fortsätta arbeta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0