Getting sick?

Hemsk dag, var helt slut av att bara gå till jobbet, jag vet inte om det är att jag håller på att bli sjuk eller om de nya p-pillerna som ge för jävliga biverkningar.. Men isf hoppas jag att det bara är så nu i början och det inte håller i sig, för då tänker jag byta tillbaka ganska så snart.
Men jag är förkyld och har börjat få hosta..

Men skönt med ledigt nu, hoppas det inte blir värre nu under tiden jag är hemma..
Har så gott som packat klart, försöker ha med mig så lite som möjligt eftersom jag alltid brukar få med mig mer hem :)

Ikväll blir det räkor till middag,smask.
Kommer sakna my love o missarna, Sture ligger nu tätt intill mig, sån kelkatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0