Done...

Så då var jag färdig med tvätten, fast hälften är kvar, men det är min käre sambos kläder, han visste om att vi skulle tvätta idag, och jag tvättar ALLTID åt honom också, men idag sa jag till honom att jag lämnar hans kläder om han inte kommer till tvätt tiden börjar. För klart att han skulle till garaget just idag, och att det nu har tagit 4 timmar. Trodde faktiskt att han skulle komma hem så han skulle hinna tvätta också, men det är nu hans problem. Jag tycker jag gör nog här hemma. Nånstans får det vara nog. Och det fick vara idag.

Känns extra härligt att åka hem när jag känner att jag börjar få hosta, så jävla typiskt, har två tanter som jag går till som har och har haft en rejäl hosta, och självklart så lär väl jag åka på den. Helt täppt i näsan är jag också, fast nu har jag precis sprutat i Herr Nezeril som dom säger på reklamen, så nu kan jag andas en liten stund.

Tror det blir en ganska så tidig kväll, allt tvätt är redan där den ska, stor skillnad när man bara viker in sin egna tvätt. Så nu ska jag bara se gossip girl sen är jag nog redo för sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0