24.e Maaas

DAGENS KLÄDER: Just nu, en VMS tröja..
DAGENS FRISYR: Nersläppt med lugg bakåt
DAGENS SMINK: Puder,rouge,mascara,ögonskugga.. Hmm var det allt?
DAGENS VILL HA: Lägenhet, massor av pengar
DAGENS KÖP: Presenter till mamma
DAGENS PLANER: Kör morgondagens. Åka tåg till Vetlanda, hem till moster, sen bli hämtad av mamma :)
DAGENS BÄSTA: Min kärlek.
DAGENS SÄMSTA: Förkyld och hosta
DAGENS ROLIGASTE: Sture
DAGENS TRÅKIGASTE: Att gå till jobbet
DAGENS MISSLYCKANDE: Hmm, nej inget vad jag kan minnas
DAGENS HUMÖR: Halvdant
DAGENS SJUKA:  Förkylning och hosta..
DAGENS LÄNGTAN: Att åka hem imorn.
DAGENS FUNDERING: Varför dyker inte våran lägenhet upp?
DAGENS BEROENDE: As always Pepsi Max
DAGENS LÅT: Kate Perry- If we ever meet again
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: 90210
DAGENS MÅSTEN: Packa klart
DAGENS MOTION: Gick till jobb, ner på stan, och hem..
DAGENS VÄDER: Tror vi hade någon plus?
DAGENS GODIS: Inget godis för mig idag..
Sitter insatt i hemnet som vanligt, och som vanligt har inget dykt upp. En av lägenheterna som vi var intresserad av har det börjat budas på, förstås. Så stryk den från listan. Men kanske en av dom andra två kan vara våran? Men med våran just nu tur, så säkert inte... Tur är väl fel ord, vi är lite kräsna, mer än jag anade. Men jag vill inte flytta till ett skit hem. Kök och badrum ska se bra ut.
Imorn så ska jag gå hem till moster Malin och hälsa på när tåget kommit fram till Vetlanda, se hur dom har det, dom galna. Sen får mamma hämta mig där. Så då får vi åka förbi nånstans och köpa mat, kebabtallrik är ju förbannat lockande, det finns ingen godare kebab än Vetlandas kebab, Västerås kebab går inte ens jämföra, såsen är 100 ggr godare också. Men ska försöka hålla mig lite nyttig, kanske får bli till helgen istället.
Fredagen blir det Jkpg, pappa hade blivit bjuden på någon hockey match så jag och mamma passar på.. Jag tror inte pappa tycker det är så spännande att gå med oss i alla klädaffärer och till sist IKEA...
Nehe ska nog ta och mysa lite...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0