15.e Mars

Måndagen har gått, jobb var lugnt. Imorn skulle jag få så sen rast så jag skippar den helt och går hem tidigare. Men lär väl försöka få i mig något under dagen annars så dör jag av matbrist!
Ibland vore det faktiskt skönt om livet vore en skriven bok, iaf arbetslivet, så jag visste vad jag skulle göra och bara följa boken, men nu funkar det inte så.

Ledig onsdag och tog ledigt på torsdag, JAG SKA TA MIN ALLRA FÖRSTA KÖRLEKTION!!! Kommer vara skit nervös, men berättade då för honom att jag bara kört på parkering så han lär ju får köra ut till en parkering innan jag sätter mig framför ratten. Men jag hoppas det kommer kännas bättre när jag kört lite med dom, för just nu har jag inte den största lusten till att ta körkort. Eller jo jag vill ha körkort men jag orkar inte med vägen dit.

Har kollat lägenheter idag också, behöver jag ens skriva det längre, det borde väl nätan tillhöra det vardagliga nu? Intresseanmälde oss på en större lägenhet på skallberget. En visning skadar ju inte. Att det skulle vara såhär svårt att hitta en lägenhet trodde jag inte, jag trodde nog inte heller vi skulle vara ganska så kräsna. Eller kräsna är väl inte riktigt rätt ord heller.

Blir nog tidigt i sängen ikväll. Massor av avsnitt som jag egentligen skulle sett idag, har ju missat SALTÖN..

Nehe röka och sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0