10.e Mars

Äntligen ledigt.Mönsterarbetsplatsen var idag, vilken skillnad på 3 timmar och ca 2 timmar. Gick så mycket snabbare. Hann inte ens börja tröttna.
Fick skjuts hem av ett par som vill para deras hon katt med min Sture, Sture är dock inte så stor än, tror inte han förstår sig på hur man ska göra riktigt. Men det skulle nog bli fina kattungar. Men vi ska inte ha några fler..

Efter jobb så fick jag med mig Carro till ÖB i världens snöblask,vattenpölar överallt. Lite småshopping, bra och ha saker som är mycket billigare där än i andra affärer, t.ex Syoss shampot och balsamet kostar bara 39:-styck på ÖB, medans på Maxi kostar det 59:- styck. Blir lite skillnad. Men ändå så kommer man uppi en hel del ändå, även lite chips flög i korgen..Konstigt jag skulle aldrig lägga i den där.

Nu håller jag på och tvättar, E lagar mat, det blir kotletter med potatis,sås och en jäkla massa lingonsylt. Så förbannat gott. Var längesen nu, men vi lagar det inte lika bra som mamma, den är godast av dom alla.

Sen efter tvätt tänker jag sätta mig ner och se Gossip och 90210, sen funderar jag på om jag ska börja se Cougar town också, fanns visst också på ch131



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0