One day closer.

Tisdag. Lugn dag på jobbet. Som vanligt?
Skulle sola efter jobbet men det skulle tydligen alla barn som hade sommarlov också. Nästan så jag håller med om att det ska vara 18 årsgräns för solarie, mest för att slippa ha dom där när jag ska sola ;) Så jag sket i solningen för det var säkert4 stycken som väntade och 2-3 stycken verkade inte fungera, och resten då upptagna. Balle!
Hem och trodde att jag skulle fått paket från Nelly, men inte. Och inte heller mina skor från tradera, skrev till den att jag ville ha pengarna tillbaka, men skulle jag få det? Nej. Dom hade ju skickat skorna så då kunde jag inte få några pengar, men vafan jag har inte fått några skor, men jag skulle vänta till veckan var slut tyckte hon då har det gått 15 arbetsdagar. Bra DÄR!!!!

Vilade en stund för var så sjukt trött. Nu har jag precis ätit mat (fläskfile i ugn,färsk potatis och massor av sallad, och mammas grill sås) Och det blev väldigt gott, fan vad jag kan ibland :) E är ute och kör mc, så han får kall mat! Vi skulle ut och övningsköra, vi får väl se hur det blir med den saken. Men jag skulle behöva eftersom jag har körlektion imorn. Helt ärligt så har jag inte så mycket sug för körkort längre, men klart jag tänker fortsätta köra, måste fan ha ett körkort. FRIHET! (Säger dom)

Får en timma extra sovmorgon imorn eftersom jag sa att jag kunde hjälpa till att packa inför flytten på jobbet. Men tänker åka vid 12 igen, så jag hinner hem och äta innan jag ska till körskolan. Nu ska det snålas så gott det går inför resan. Skattepengarna kom idag, inte så mycket att hurra för men alltid något, men det åkte direkt in på resekontot. Nu är det inte så värst mycket mer pengar som behövs. 5000:- i fickpengar borde räcka, de gjorde det förra året. Priserna borde va detsamma. Men jag hoppas vi inte behöver hyra vespa hela veckan, fast någon eller några dagar vore nog kul.

Just ja, Vetlanda vann speedwayen, Lejonen sög tydligen balle idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0