Snart så..

Inte många timmar kvar tills vi åker från Vås, måste åka runt 4 inatt, om jag ska köra får vi åka ännu tidigare, så vi vet att vi kommer fram ;)

Blev inget sola idag, jag fick inte upp E förrän efter 12, så vi åkte först till tati och sen ner på stan en sväng, käkade lunch från något tyskt stånd, ganska så gott, stektpotatis och sidfläsk fast dom glömde tydligen fläsket, så mest potatis till lunch. Jag gick tomhänt hem (wow). Hem och se lite boll och vila en stund. Sen var det dags för mat  och boll igen, pizza som var sådär, så fläskig. Och nu har vi precis lämnat mina älskade små missar, Skilla hann att fälla av halva sin päls påvägen, hon hatar vägen till bilen och påvägen ur bilen. Sture tjöt som en jag vet inte vad, han gillar inte att åka bur, speciellt inte när Skilla fick sitta i mitt knä, svartsjuk som han är. Men dom får det bra hos E´s pappa och fru. Jag passar på att ha balkongen öppen helt medans jag kan, hade suttit fint med en kall öl också, men får hålla mig tills imorn.

Ne nu ska jag se om jag packat i allt som ska med. Pass och plånbok är med, det är väl det viktigaste, och badkläderna.
Så nu blire inget bloggande förrän vi kommer hem igen.

Hoppas (inte) det blir lika fint här ;) Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0