Svinkallt!!!

Ja fyfaen vad kallt de har varit idag, när jag stod på balkongen och rökte på morgon så tyckte jag det inte kändes så kallt så jag gick bara i leggings, men fan det var riktigt kallt, stack verkligen i benen och i ansiktet, imorn tänker jag ha mer kläder på mig.

Sture är en riktig vilding, när han är på lekhumör så är han ÖVERALLT, och man hör de små kattpipen för Skilla leker tillbaka och Sture får igen för att han jävlas med henne. Men jag kan inte låta bli att kolla vad dom gör när han piper sådär, och då slutar dom, för en stund..

Vi är billösa här hemma, kommer ingenstans, E´s bil blir väldigt dyr om han bestämmer sig för att laga den, jag tycker han ska skrota. Jag funderar på om jag ska kolla med banken om jag får ta lån, jag borde få det. Så jag kan börja köra igen, annars kommer jag ingenstans och då blir jag stillastående igen, för mig måste det gärna på en gång, annars blir det gärna inte av.

Imorn är det jobb igen, kanske ska sjukanmäla mig? Folk gör ju det när dom får kunder som dom inte vill gå till. Så tycker inte jag det ska få gå till, vi är anställda på Carema, inte hos vissa kunder. Ja alltså jag har sett min dag för imorn, den är trist, men jorå jag tänker jobba, jag tycker inte det är värt att stanna hemma bara för att jag inte vill gå till en kund, bara att bita ihop, dagen går över.

Är super torr i ansiktet nu när det är så kallt ute, är inget fan av kyla, och det är inte min hy heller. Nu har det väl varit kallt länge nog? Sommarn är mer än välkommen. Jag är sugen på att ta en sista minuten. Skulle vara skönt att resa iväg en månad, bara jag och E, det ska visst vara bra för varandra sägs de. Jag tror inte jag skulle ha så stora problem att få den ledigheten, men svårare för E. Men sen är det andra problemet större för mig. Pengar! En tant sa innan idag att pengar gör inte en lycklig, nej kanske inte men allt blir så mycket enklare om man har mer pengar.

Ser lite på Paradise Hotel, eller är det amatör porrfilm? Är inte riktigt säker. Ska tydligen vara mycket guppande under täcket. Själv har jag knappt sett på det..


Kommentarer
Cicci

Jobbar du också på carema? :P Eller också o också, jag sa upp mig i augusti.. Men jag fick en biobiljett av dom i julas. Haha.

2010-01-12 @ 11:35:52
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Cicci

Jag har ju bara timvik o jobbade bara några månader där, så de kanske va de. :P Kass löner?? OHJA! Hade 15 kr mindre i timmen där än på mitt andra jobb!



Nää, ingen bebis än.. :(

2010-01-12 @ 13:37:07
URL: http://tionolletttio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0