Söndag kväll

Då var det slutet på denna vecka, imorn ska jag till jobbet igen.
Gör inte lika ont i käften längre, jag är öm om jag tar på hö sida men annars är det helt okej, eller jag kan fortfarande inte öpnna munnen direkt men äta går bra. Har inte ätit speciellt bra de senaste dagarna och idag har det blivit både mcdonalds och snart snacks till film, så nu är magen ganska så full känner jag.
Det blir Min stor grekiska semester..

Så jobb imorn sen är jag ledig tisdag och onsdag eftersom jag egentligen skulle ha jobbat nu ihelgen. Tisdag får det bli att gå till Öb och handla massa bra hem saker och sen tvätta. Och onsdag ska jag ta en rejäl städning. Torsdag jobb, fredag jobb sen kommer mamma och pappa på kvällen :D Var såå längesen dom var här, dom har inte sett när vi har gjort om alls. E kanske vill låna pappa till att kolla på bil om han inte hittat någon till dess, då tar jag med mamma på shopping tänkte jag.. Eller mamma tar med mig, det är ju hon som har bilen..

Men nu är det dags för film mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0