Dag 5, utbildning

Då har min lediga dag gått åt, 3 timmar på jobbet på utbildning. Inte okej! Men E var snäll så jag fick åka med honom till jobbet, slapp jag gå i detta skit väder, reegn! Usch!

Efter den tråkiga utbildningen så gav jag mig ner på stan och shoppade lite. Skulle ju leta efter min gardintavla, men den hittade jag inte, det får bli när jag åker hem nästa gång, så kan mamma hjälpa mig. Hon har bra smak och sen är det roligare att ha någon att shoppa med. Men jag hittade en vit tunika/skjorta och ett brunt linne, det är nog mitt första bruna i min garderob tror jag. Båda från Vero Moda, hittar vanligtvis inte något där i vås, men idag så.. Och blev inge dyrt heller, och det är ju alltid ett stort plus. Annars tycker jag det är ganska så tråkigt i klädaffärer just nu, endel har rea fortfarande, New Yorker har rea hela tiden känns de som, och kommer inte in med mycket nytt! Gina har också alltid samma saker, det dom gör är att få in nya färger känns de som.

Blev väldigt sen lunch, åt inte förrän 16, då blev det kycklingfile och broccoli, sen la jag på en mager ostskiva på, och det blev faktiskt väldigt gott, nästan lite sådär gott att man undrar om det verkligen är så nyttigt.
Ikväll vet jag inte vad det blir, äter vi ute så får jag väl köpa någon sallad. Känns inte så lockande, godis låter väldigt lockande däremot. Men nej jag ska vara duktig. Snart bara 2 veckor kvar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0