Dag 4.

Ännu en dag på jobbet, det har gått bra. Dom trodde dom skulle få dit mig vid halv åtta imorn, men neeej jag orkar verkligen inte det, jag behöver min ledighetssömn så gott det går, det räcker att jag kommer in 3 timmar på min lediga dag. Visst jag får komp, men helst inte alls :)

Solade efter jobb, var skönt, börjar få lite färg nu tror jag. Men jag vill gärna ha den riktiga solen tack.
Så imorn ska jag till jobbet några timmar, sen tror jag att jag ska pallra mig ner på stan en liten stund, se om jag hittar någon snygg gardin som jag kan ha som tavla.

Ska nog även beställa tågbiljett hem, åker hem den 25.e. Fira mammas födelsedag i förtid. Några dagar bara.

Tallinn kilot lär vara så gott som borta nu, åtminstone känns det som det. Jag sköter iaf min bantning till skillnad från min käraste sambo ;) Ihelgen lämnar han mig för stockholm och raw som jag gav honom i julklapp, vad jag inte visste då var att han måste sova över där. Usch jag gillar inte att sova ensam, katterna får allt ta och sova på E´s plats..

Blir en sen middag, bakpotatisen är i ugnen och så blir det keso till det, ska tydligen vara nyttigt, frågan är om det är speciellt gott??


UPDATE: Nej Keso var inte speciellt gott, fick byta ut hälften av maten mot en smörgås, inte fan blev jag mätt inte, men det är väl inte meningen heller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0