All alone

Två dagar till att gå upp, känns extra motigt i detta väder, ska det regna eller snöa? Påvägen hem hann jag bli en snögubbe.

Igår hittade jag en lägenhet som jag verkligen fastna för, och vet ni vad det bästa är? Att även E gillade den. FÖRSTA gången vi hittar en lägenhet som vi båda gillar. Jättefin 2,5a på kristiansborg. Den har allt jag vill ha, stort badrum, tvättmaskin och torktumlare, stor balkong, verkar finnas bra plats till förvaring. Jepp it have it all. Mamma tyckte inte vi skulle tveka, hon tyckte den var jättefin hon också. Jag tvekar inte, men E skulle kolla upp en sak innan vi börjar fundera.

Hemma ensam, ganska så trist, har precis ätit lite tacos. Jag avskyr att lägga mig ensam, tycker om när E ligger brevid, jag somnar lättare då :) Men det är bara till imorgon så det går nog bra.

Nu tänker jag fördriva tiden med att spela Sims.. Neerd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0