16.e feb

Nu har jag mina små älsklingar hemma igen, tror faktiskt dom saknat mig lite, eller Skilla är som vanligt, går och lägger sig under sängen för det mesta, lite småsur för vi lämnat bort henne, medans Sture har så gott som legat i mitt knä sen vi kom hem. Sötplutt! Blir väl värre inatt när han blir leksugen, och man hör deras små tassar springa runt i lägenheten och man väntar på att något låter *boom*..

Var iväg och handlade lite, så nu har jag laddat med lite Ww mat.
Packade upp väskan innan och upptäckte att mina ljusa jeans leggings inte fanns med, attans. Dom har jag nog glömt på båten. Jag som tyckte jag fick med mig allt...Hmm! Aja får väl köpa nya en annan dag.

Har några serier att ta igen, får bli lite senare ikväll, ska se lite på OS nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0