No Grinch :(

Var visst inte Grinchen idag, tokstressade med tacosen helt i onödan, fast fick se Elf istället, hade aldrig sett den innan. Helt okej. Lite ugnsbakade chips efter tacosen satte sig fint.
Jag funderar, jag har egentligen önskat mig en väska av E i julklapp, men är i behov av en här och nu. Och sist E köpte väska till mig så var dom av jeans. Njaaaee inte min smak. Men tanken var ju fin. Den jag har nu är ganska så uttjatad och liten, får inte rum med allt jag vill ha i.. ¨
Så vi får se om jag kan få med mig min käraste sambo imorn på väskletning?

Nepp nu ska jag göra mina knäböj, ass och lår ska bli fasta till sommaren, och är man för lat för gym så får man försöka hemma istället ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0