...

Vi har bott här i snart 3 månader och jag vill börja göra om redan, vill ha bort tvättstället och få in ett tvättställ som är vitt istället för den ljusa träfärgen som vi har nu. Tycker inte den passar in. Det är egentligen inte mycket som behövs att göras för att få det snyggare. Jag tror även det skulle vara snyggare med en duschkabin istället för badkar. Större yta blir det också.
Just nu står vi helt stilla i att göra något alls, köket är egentligen inte färdigt, ska ju försöka få bort dom gamla knopphålen. Ínga tavlor på väggarna. Efter jul kanske?

E visade mig ett döläckert kök på stora gatan, med köksö. Åhh det skulle jag vilja ha.
Men vårat första prio är plank ut till uteplatsen och sen få upp lite tavlor..

Nu är det dags för sängen.. G´nite



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0