Härliga väder..

Vilken skön dag, vaknade upp och mådde bra, slutade alltså dricka i lagom tid igår, och i lagom mängd :)
Pizzan är beställd så jag ska snart ner och hämta upp den.
Gick till steens och köpte Pepsi Max förstås. Så himla skönt väder ute, är ju nästan så man vill ut och gå lite. Men får se hur det blir med det.
E är ute och kör mc, sen ikväll blir det lite övningskörning och handla lite.. E ska ner lite i vikt tydligen så jag följer väl på... Det är mycket enklare när båda gör samtidigt tycker jag. Och jag vill ju också ner några kg till, vilket jag inte har lyckats med speciellt bra, har legat mellan 54-55 väldigt länge nu.. Så nu ska jag ner och hämta pizzan och njuta :) Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0