God mat och film

Tacopajen blev god, fick göra dubbel sats. Sen såg vi Bakfyllan igen, alla hade sett den utan E, en riktigt rolig film de där. Nu är magen proppmätt efter all mat och godsaker. Kan ju lova att vågen inte skulle stå på 54,8 om jag ställde mig nu, men de gör jag ju förstås inte :P

Inatt fick jag förresten sova på soffan, NÅGON toksnarkade så jag tog mitt täcke och kudde och gick ut till soffan, fick t.om gå och stänga dörren till sovrummet för de lät så jäkla mycket. Om han tänker snarka inatt igen så får han sova på soffan, jag ska jobba imorn. Fick lite ont i handlederna, sov väl inte riktigt som jag skulle, och jag har redan störda handleder så det gjorde inte saken bättre, men de gick över. Gick in till sängen och snodde E´s plats när han åkt till jobbet :)

Har pratat med Eve innan, så dumt vid jul, man har så mycket inbokat, men vi SKA träffas, det är ett måste när jag kommer hem, om jag så måste kidnappa henne :) Men det ska nog inte behövas. Det är bara 6 dagar kvar till Julafton, och bara 4 dagar tills jag åker hem. Måste verkligen hitta nya låtar, är så trött på dom jag har och så är de allderles för få. Får nog lägga in lite lugna låtar så jag slocknar mellan Västerås och Falköping, nästan 3 timmars åk tid däremellan bara. USCH! Så har ni låt förslag så skriv gärna. Lugna låtar har jag redan fullt av men andra låtar :)

Nehe nu ska jag göra mina morgon smörgåsar så jag slipper dom imorn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0