Julafton igen?

Babynest och babysitter har kommit idag, väntar på att E ska vakna från sin vil så vi kan åka och hämta det. 
Igår köpte vi spjälsängen så jag ska försöka montera ihop den, det slutar troligen att jag sitter på golvet och låter E göra det. Så ett tag kommer det få stå två sängar i hennes rum, vaggan kommer få vara i vårt sovrum sen när hon kommit till världen. 
HM och kapp ahl har haft kund dagar, köpte en T-shirt och kofta till mig själv från HM sen bebis kläder. Sen idag köpte jag lite mer bebis kläder från kapp ahl. Får nog köpa på mig lite mer bodys, det är mest mini klänningar och mini koftor som finns i hennes garderob just nu. Jag skulle kunna handla hur mycket som helst men försöker låta bli. Jag tror egentligen det bara är bodys som behövs nu i strl 50/56. Men känner jag mig själv rätt så kommer det nog hamna liiite mer klänningar där :) 

Nej nu börjar jag bli hungrig. Dags att väcka E. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0