Guld livet?

Jag tänker inte sitta och skriva hur enkelt och lätt det är att vara föräldrar. För det är det inte. Vår dotter är som oss, gärna vaken på nätterna. Hon gillar även att äta, precis som sina föräldrar. Så jag förstår precis vart hon fått det ifrån. Det är så kul att se på när hon äter, helt plötsligt släpper hon bröstet och blir skitförbannad på det och det ser ut som om hon ska ha ihjäl det. 
Jag får se om jag klarar av amningen en längre tid, det är ju tur att ersättning finns. 

Idag är vi ensamma hemma, då testar Ebba på mitt humör lite extra genom att antingen skrika eller vilja äta hela tiden. Sova, vad är det? ;) men nu sover hon äntligen och jag har fått i mig en sen lunch. 

Imorn ska jag tvinga med E till stan, jag måste köpa en amningsbh med stöd. Dessa jäkla bomber behöver stöd..

Nu hör jag att sötfisen börjar vakna till.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0