...

Jag älskar att vara hemma och mysa med Ebba, jag tycker om våra lugna dagar men ibland vore det trevligt med lite sällskap. Eftersom Ebba inte gillar att åka bil så drar jag mig från att åka iväg med henne. Vagn är ju inte heller kul. Under denna bebistid måste jag erkänna att jag saknar Vetlanda lite, då hade jag haft mamma och pappa där, sen andra som är hemma och är mammalediga. Men när Ebba kan sitta ensam tänkte jag vi iaf kunde gå till öf. 
Men vi testade sittdelen igår utomhus och det gick faktiskt bra..

Vi kikade på ett hus igår, väldigt fint men det saknade garage, det hade funnits ett men dom hade renoverat det och gjort det till ett extra rum.. Ska vi flytta till ett hus så ska allt finnas som vi vill ha.. Hittar vi inte ett hus snart vill jag nog ändå byta lgh, jag vill verkligen inte bo här en sommar till... 

Nu ser jag fram mot helgen, vi ska träffa C och M, det var evigheter sen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0