Något lättare..

Äntligen kan jag slappna av lite mer. Boendet är löst och inte nog med det så blev det lägenheten som vi ville. Det enda lite negativa är att det är en trappa upp till våran ingång. Men dom som bodde där nu sa att det inte varit något problem för dom. 
Boendekostnaden kommer knappt skilja något alls från hur vi bor nu för min del. En 5.a för 8300 är inte så mycket. Vi har ju tittat på 3or för över 10000 i hyra. Och då har inte värme/vatten ingått. Så vi är väldigt nöjda med denna :)

Inte nog med ett bra boende så känner jag mig bättre, har varit illamående sen söndags. Jag ska ut och gå en sväng om en stund och hoppas att illamåendet håller sig borta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0