Gung gung gung gung..

Äntligen fredag och äntligen helg. Tjejen som gick intro med mig idag tyckte att jag behövde helg. Vissa dagar vill jag bara gå under på jobbet, idag var det en sån dag. Jag har nog varit för länge på mitt jobb nu. Man behöver nog ombyte för sin egna skull.
 
Efter jobb så åkte vi först till Hallsta möbeloutlet, hittade inget där som vi ville ha, då åkte vi till Coop för att köpa hängstolen som vi kikade på igår. Så nu står den i den inglasade delen. Nu är bara frågan, vad ska jag göra med resten? Ett litet bord har jag tänkt, lite sugen på ett brick bord från rusta. Men det borde ju finnas något mer som man kan sitta på där ute, annars är det bara till för en person.
Hängstolen är riktigt skön att sitta i, men jag tänker inte gunga i den, för jag blev lite illamående av det. När jag var mindre kunde jag åka alla karuseller utan problem, nu kan jag inte ens gunga.
 
Imorn blir vi nog av med solstolarna också. E ska väl ut med sin mc om vädret tillåter, jag funderar på en sväng till Erikslund. Älska åka buss, speciellt buss 14.. Fårskyllamigsjälvsomintetagittummenurröven.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0